Homesetup Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Homesetup.dk v/DanskWebService ApS

 

Generelle oplysninger

DanskWebService ApS
Præstelængen 30, st. tv.
2400 København NV
CVR nr.: 40301216
Telefon: 42506262
Email: info@homesetup.dk

 

Priser

Vi har fast pris på alle opgaver uanset tidsforbrug, hvilket betyder at prisen ikke stiger, uanset hvor lang tid vi bruger på opgaven. 

Vi tilbyder ikke arbejde på timepris.

Alle priser er angivet med 25% moms.

Vi tager forbehold for eventuelle skrivefejl i de angivne priser & for udsolgte varer.

 

Bestilling

Alle opgaver skal bestilles online her på siden.

Først når du modtager en ordrebekræftelse via mail, har du indgået en bindende aftale med os.

 

Betaling

Betaling for opgaven skal ske senest ved opgavens afslutning. Vi yder ikke kredit.

Vi modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard, MobilePay & bankoverførsel. Betalingen med kreditkort vil først ske, når vi har afsluttet opgaven.

Vi tager ikke imod kontanter.

Alle beløb er angivet i danske kroner & incl. 25% moms. 

 

Aftaletid

Når du bestiller en tid hos os, ankommer vores medarbejdere indenfor 2 timer fra det aftalte tidspunkt.

Du kan imod et tillæg på kr. 295,- vælge at vores medarbejdere ankommer præcist til tiden. 

 

Afbestilling/afbrud

Hvis du ønsker at aflyse din aftale med os, bedes du gøre det via mail senest 24 timer før aftaletidpunkt.

Hvis der meldes afbrud mindre end 24 timer før aftaletispunkt, tillader vi os at beregne et tillæg på kr. 395,- da vi ikke kan få afsat medarbejderens tid.

 

forgævs kørsel/manglende fremmøde

Hvis vores medarbejder ankommer til adressen til den aftalte tid og der ikke er nogen hjemme, tillader vi os at beregne et tillæg på kr. 495,-

 

Levering / Kørsel

Vi tilbyder udførelse af opgaver på hele Sjælland.

Vi beregner et tillæg for kørsel, som er afhængig af det postnummer, hvor opgaven skal udføres.

Vi kører ikke i resten af Danmark eller udlandet.

 

Forsikring

Vores medarbejdere er forsikret imod fejl og uheld, så hvis noget går galt under opgavens udførsel, er du altid dækket af vores forsikring.

Eksempel 1.
Når vi har monteret en lampe over et spisebord, er både lampe, el-installation, loft, gulv & spisebord dækket af vores forsikring.

Eksempel 2.
Når vi har monteret et TV på væggen, er både TV, væg, gulv & evt. tv-møbel dækket af vores forsikring.

Vi er forsikret hos IF forsikring

Vores forsikring dækker ikke fejl eller skader begået efterfølgende ved forkert håndtering af produktet.

 

Garanti

Vi yder 2 års garanti på alle udførte opgaver. Garantien en gældende straks efter udførelsen af opgaven. Vores garanti dækker alle fejl & mangler i det udførte arbejde. Alle udgifter for materialer og arbejdsløn i forbindelse med vores garanti vil blive afholdt af os. Vores garanti dækker ikke fejl eller skader begået efterfølgende ved forkert håndtering af produktet.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på alle varer i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

 

Tilfreds eller pengene tilbage

Vi lever kun af tilfredse kunder, så vi tilbyder “100% tilfreds eller pengene tilbage” garanti. Hvis du ikke er tilfreds med det udførte arbejde, bedes du angive det straks til vores medarbejdere. Hvis du opdager det efterfølgende bedes du anmelde det via mail. 

 

Fortrydelsesret på opgaver

Der gives ingen fortrydelsesret efter den aftalte opgave er udført.

 

Fortrydelsesret på varer

Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte returseddel og sende varen til:

DanskWebService ApS
Præstelængen 30, st. tv.
2400 København NV

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

 

Varens stand ved returnering

Du kan prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis hele det beløb du har indbetalt til os retur.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres som bankoverførsel.

Du bedes medsende bankoplysninger i form af reg.nr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere vare og opgaver samt for at kunne behandle henvendelser vedr. din ordre. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for DanskWebService ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@homesetup.dk