FAQ - FIND SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL

Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på mail, besked eller telefon, hvor vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Hvordan bestiller jeg tid ?

Det er meget nemt at bestille tid hos os.

Der er kun 3 nemme step.

  1. Find opgave under menu “BESTIL” i hoved-menuen.
  2. Vælg antal, dato og tid for udførelse.
  3. Afslut ordre & betal med kreditkort.

Så er du færdig…

 

BESTIL EN OPGAVE NU
Hvordan betaler jeg ?

Når du har fundet de opgaver du ønsker og de tider der passer dig, skal du udfylde bestillingsformularen med navn, adresse mv. og herefter kommer du til vores betalingsvindue, hvor du kan betale med kreditkort og mobilepay.

Hvad er jeres åbningstider ?

Vores teknikkere er til rådighed i tidsrummet kl. 10-20 i hverdage og kl. 12-18 lørdag og søndag.

Vores telefontider er kl. 10-18 i hverdage og 12-18 lørdag og søndag.

læs mere om vores kunderservice
Kan jeg stole på prisen ?

Du kan altid stole på vores priser, da vi tilbyder fastprisgaranti, hvilket betyder at vi overholder prisen, uanset kompleksitet, tidsforbrug eller andre hindringer der måtte opstå.

Der tages dog forbehold for ændringer i pris ved bestilling af forkerte varer, forkerte mål eller forkerte oplysninger omkring opgaven.

Skal jeg have et tilbud først ?

Ikke nødvendigt. Vi mener ikke at tilbudsformen er passende, og er en prisfastsættelsesmetode der tilhører gamle dage. Da vi har fast pris, har du mulighed for selv at tjekke prisen på den specifikke opgave du ønsker udført. Dette ses under kategorien ”BESTIL” i øverste menufelt.

Kan jeg bestille flere services på en gang ?

Ja. Du finder blot de forskellige opgaver under ”BESTIL” i øverste menufelt, og angiver hvornår du ønsker hver opgave udført. Ved at bestille flere opgaver på samme adresse og samme dato skal du dog kun betale for en kørsel.

Kan jeg bestille akut service ?

Der opkræves et ekstra gebyr ved akut service på kr. 395,-

Kan jeg en købe en opgave som et gavekort ?

Ja. Du bestiller opgaven og angiver i bemærkningsfeltet, at det er et gavekort.

Hvor yder i service ?

Vi yder service på hele Sjælland undtaget øer uden fast vejforbindelse.

Læs mere om hvor vi yder service her

Hvor yder vi service
Jeg vil gerne have samlet min møbler
  • Vælg ”BESTIL” i øverste menufelt
  • Vælg ”SAMLING AF MØBLER
  • Vælg møbel butik / fabrikant
  • Vælg dit specifikke møbel
  • Bestil opgaven nederst på opgavesiden

 

BESTIL SAMLING AF MØBLER SAMLING AF IKEA MØBLER SAMLING ILVA MØBLER SAMLING JYSK MØBLER
Jeg vil gerne have sat gardiner op
  • Vælg ”BESTIL” i øverste menufelt
  • Vælg ”GARDIN SERVICE
  • Vælg hvilken type gardin du ønsker opsat
  • Bestil opgaven nederst på opgavesiden

 

BESTIL GARDIN SERVICE BESTIL MONTERING AF PERSIENNER BESTIL MONTERING AF LAMELGARDINER
Min internet virker ikke, så jeg vil gerne bestille en tekniker

Ja du kan bestille en internet tekniker på følgende måde:

  • Vælg ”BESTIL” i øverste menufelt
  • Vælg ”INTERNET OPSÆTNING
  • Vælg hvilken type internet & Wifi konfiguration du ønsker
  • Bestil opgaven nederst på opgavesiden

 

BESTIL INTERNET & WIFI OPSÆTNING
Jeg vil gerne have sat en lampe op

 

BESTIL EL-SERVICE BESTIL OPHÆNGNING af loft lampe BESTIL OPSÆTNING af BADEVÆRELSE lampe
Jeg vil gerne have sat en ekstra stikkontakt op
Jeg vil gerne have malet min lejlighed
  • Vælg ”BESTIL” i øverste menufelt
  • Vælg ”MALER SERVICE
  • Vælg hvilken type maler opgave du ønsker
  • Bestil opgaven nederst på opgavesiden
Jeg vil gerne have tilsluttet min hårde hvidevarer
  • Vælg ”BESTIL” i øverste menufelt
  • Vælg ”HÅRDE HVIDEVARE
  • Vælg hvilken type hvidevare du ønsker opsat
  • Bestil opgaven nederst på opgavesiden

Fandt du ikke det, du søgte efter ?